POLÍTICA DE LLIURAMENTS I DEVOLUCIONS

 

1) Lliurament i despeses d’enviament

eTailers realitzarà els màxims esforços possibles per lliurar els productes adquirits pel Client en tres dies hàbils com a màxim des de la recepció de la comanda i el seu pagament. Sense perjudici de l'anterior, els lliuraments depenen ineludiblement de causes no controlades per eTailers, com ara el trànsit existent en un moment determinat o possibles incidències que el repartidor pugui trobar o patir (avaries, accidents, vagues, etc.), de manera que el Client haurà de considerar tant la data com la franja horària com aproximades i indicatives.

En qualsevol cas, si el lliurament es demora, el Client podrà posar-se en contacte amb el transportista assignat (a través del mail amb les dades de contacte i traçabilitat que rebrà una vegada surti l’enviament) o amb la Botiga de TV3 al telèfon 930016534.

Si el Client no es troba a l'adreça indicada per rebre el seu paquet, intentarà lliurar el paquet la persona que es trobi en aquest domicili en el moment del lliurament. Si aquest lliurament resultés fallida, es deixarà nota d'avís al destinatari amb totes les dades de l'enviament i via de de contacte per fixar nova data de lliurament.

Si no fos possible contactar amb el Client ni fer l’entrega, es reemborsaran els imports abonats dins dels catorze (14) dies següents del darrer intent per entregar la comanda, quedant la mateixa cancel·lada i notificada al Client. Sense perjudici de l’anterior, no es retornaran els costos d’enviament i logística en què eTailers hagués pogut incórrer per intentar el lliurament.

Les despeses d’enviament varien en funció de la zona de destí i es poden afegir tants productes com es vulgui a la comanda sense incrementar-les (tarifa plana de transport):

 

    Zona                                                 Despeses Enviament                    

Península                                                            6,50€                                   

Balears                                                              10,90€                                      

Portugal i Sud França                                      12,10€

Resta de Europa cotització per país a la pròpia Botiga

Resta del món                                             Consultar a Atenció al Client

No fem entregues a Andorra, però si que fem lliurament a l’Oficina de Correus de la Seu d’Urgell ubicada al C/Josep Zulueta 39.

No es lliuren comandes a Canàries, Ceuta i Melilla.

 Els preus indicats inclouen l’IVA.

2) Desistiment i devolucions

El client disposarà d'un termini de 15 dies, a comptar de la recepció dels béns contractats per exercir el dret de desistiment.

La comanda retornada serà recollida per eTailers a través del seu propi servei logístic, i s'haurà d’acompanyar amb l'albarà de lliurament i, si escau factura emesa per eTailers. El Client podrà retornar qualsevol article sempre que, per motius de protecció de la salut o higiene, no hagin estat desprecintats, exposats a condicions inadequades o manipulats de qualsevol forma.

A efectes de l'exercici de desistiment, en cas de realitzar la compra d'un pack, aquest haurà de tornar-íntegrament, mantenint el plàstic de precinte sense cap desperfecte.

Es reemborsaran els imports abonats dins dels catorze (14) dies següents a haver recepcionat el producte a través del mateix mitjà de pagament que va utilitzar el client per adquirir el producte. Si el mètode de pagament utilitzat pel Client no sigui apte per a la devolució (per exemple, que la targeta de crèdit o dèbit utilitzada hagués caducat en el moment de realitzar la devolució), la CCMA, SA es posarà en contacte amb el Client per sol·licitar un mètode alternatiu per a aquesta devolució. Sense perjudici de l’anterior, no es retornaran els costos d’enviament i logística en què eTailers hagués pogut incórrer per fer el lliurament, recollida i gestió de la devolució del producte o productes.

En cas de devolucions com a conseqüència de productes defectuosos, la CCMA, SA procedirà al canvi del mateix amb bones condicions sense que el Client hagi d’assumir les despeses de la devolució.

El Client comunicarà a la CCMA, SA dins el termini estipulat i per qualsevol mitjà admès en dret, el seu desig d'exercitar el dret de desistiment. En concret, pot dirigir-se al formulari de Contacte de la Botiga de TV3 o l'email botiga@ccma.cat, on li facilitaran un formulari de desistiment que haurà de remetre degudament emplenat.

Tant en cas de comunicació postal com electrònica, es pot utilitzar el model de formulari especificat a l’apartat 3.5 de les Condicions generals de compra, incloent-hi la informació que trobarà en el seu full de comanda o factura.